loading...

آس چارتر

بازدید : 0
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 زمان : 10:10

رستوران نسیم لبنان مشهد

رستوران نسیم لبنان یکی از بهترین رستوران های مشهد می باشد، که طرفداران بسیار زیادی در مشهد دارد، این رستوران دارای شعب بسیار زیادی در سراسر مشهد می باشد و دارای منویی از خوشمزه ترین غذاهای عربی را دارد که می توانید غذایی را سفارش و نوش جان کنید، از معروف ترین و محبوب ترین غذاهای این رستوران شاورما می باشد، که پیشنهاد می کنم حتما آن را امتحان نمایید. رستوران نسیم لبنان در سه راه ادبیات ، رو به روی جهاد دانشگاهی قرار دارد.

رستوران پسران کریم مشهد

از معروف ترین رستوران های مشهد رستوران پسران کریم می باشد، چلو ماهیچه و چلو گوشت های این رستوران در مشهد زبانزد است و مشتریان زیادی دارد، رستوران پسران کریم مشهد از شلوغ ترین رستوران ها در مشهد که دارای دو شعبه می باشد، رستوران پسران کریم جزو بهترین رستوران های مشهد که در طبخ غذا از بهترین و سالم ترین مواد ها استفاده می کند، رستوران پسران کریم در بلوار سجاد ، خیابان فرهاد قرار گرفته است.

رستوران کلبه مشهد

انواع غذاهای ایرانی، غذاهای ایتالیایی، فست فود از منوی لذیذ و پرطرفدار رستوران کلبه مشهد می باشد، رستوران کلبه مشهد دارای کیفیت غذایی بسیار بالایی می باشد که همچنین دارای پرسنل خوش رفتار و خوش برخوردی می باشد. رستوران کلبه مشهد در هاشمیه 18 ، دور میدان وصال واقع شده است.

بازدید : 5
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 زمان : 17:29

بهترین بوتیک هتل های ایران

آس چارتر در مقاله قبل خود درباره بوتیک هتل و تاریخچه آن و واژه بوتیک هتل مطالبی را در اختیار شما گذاشت و در این مقاله در ادامه مقاله قبل سعی داریم مابقی بوتیک هتل های ایران را برایتان معرفی کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و زمان بتوانید بلیط هواپیما چارتر ارزان مشهد قشم را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

بوتیک هتل داد یزد

یکی از بوتیک هتل های ایران در شهر تاریخی یزد قرار دارد، بوتیک هتل داد یزد یکی از بناهای تاریخی که قدمت آن به حدود 90 سال می رسد، این بنا در گذشته بعنوان بنگاه باربری، مهمانپذیر و حمل و نقل کالا از سال 1307 تا سال 1372 کاربری داشته است که متعلق به مرحوم حاج عبد الخالق داد بوده است. بعد از فوت حاج عبد الخالق داد این بنا مدت ها دیگر فعالیتی نداشت و سرانجام بعد از 8 سال توسط فرزندان وی بازسازی و مرمت شد و تبدیل به یک هتل کلاسیک سنتی و مدرن گشت، این هتل دوباره از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد، بوتیک هتل داد یزد با داشتن 4 ستاره و بهترین امکانات روز دنیا دارای 90 اتاق یک تخته تا سه تخته، اتاق های متصل به هم، اتاق مخصوص عروس و داماد و اتاق های VIP از بهترین و مدرن ترین بوتیک هتل های ایران محسوب می شود. امکانات رفاهی بوتیک هتل داد یزد شامل: 2 رستوران، کافی شاپ، کافه گالری، مجموعه آبی، سونا و جکوزی، اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، فروشگاه صنایع دستی، آژانس مسافرتی، برگزاری تورهای مختلف، کافی نت، خرید بلیط، پارکینگ مسقف و سالن همایش جهت برگزاری جشن، سمینار، همایش و سایر مراسم می باشد. ازجاذبه های نزدیک به این هتل می توان به آتشکده زرتشیان، مسجد جامع، موزه آب، زندان اسکندر، مجموعه امیرچخماق و محله تاریخی فهادان اشاره کرد.

آدرس بوتیک هتل داد: یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک ۲۱۴

بازدید : 0
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 زمان : 13:31

قلیه ‌ماهی

از دیگر غذاهای جنوبی که در جزیره کیش نیز طرفداران بسیاری دارد قلیه ‌ماهی می باشد، این غذا در تمام شهرهای جنوبی با طعم ها و ادویه های مختلف طبخ می شود و هر شهر به ذائقه خودشان به این غذا طعم های متفاوتی می دهند. در قلیه ماهی، تیکه های ماهی را در سبزی تازه و معطر گشنیز و شنبلیله تفت داده شده و چاشنی های و ادویه های معطرکننده غذایی تهیه و طبخ می شود. با تهیه بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری تهران کیش از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

خورشت میگو

خورشت میگو غذایی غذایی که بجای گوشت از میگو استفاده می شود، ظاهر این غذا شباهت زیادی به قرمه سبزی دارد، خورشت میگو از خورشت های محبوب و لذیذ است که در آن از سیر و ترشی تمر هندی استفاده شده است، که بسیار خوش طعم است، اگر ذائقه غذاهای ترش پسندی دارید این خورشت لذیذ را امتحان کنید.

پودنی

غذای خوشمزه ای دیگر که از ماهی تازه کوسه تهیه می شود، در طبخ این غذا ماهی کوسه را در آبلیمو و زردچوبه می ‌پزند، بعد از اینکه ماهی پخته شد اب آن را گرفته و ماهی را داخل روغن با ادویه و سبزیجات معطر تفت می دهند و در آخر با برنج سرو می شود.

بازدید : 0
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 زمان : 9:56

معرفی مکان‌های فراموش شده ایران

در آشنایی و معرفی بهترین و جذاب‌ترین مکان‌های فراموش شده ایران، در مورد منطقه‌هایی صحبت می‌کنیم که شاید یا محدود در مورد آن‌ها شنیده‌اید یا چیزی از این مناطق نمی‌دانید، اساساً گردشگری در نقاطی که کم‌تر کسی در مورد آن‌ها می‌تواند هیجان خاص خود را دارد. ما هم در راهنمای سفر به مکان‌های فراموش شده ایران در مورد تاریخچه و جزئیات آن‌ها صحبت می‌کنیم و قرار است یک بررسی طولانی داشته باشیم. مکان‌های ذکر شده تماماً در نقاط مختلف ایران، شمال تا شرق و جنوب پراکنده شده‌اند و می‌توانند فرصت فوق‌العاده برای یک سفر بی‌نظیر باشند. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط چارتر ارزان آغاجاری اصفهان را از این سامانه به راحتی تهیه نمایید.

منطقه معروف فیلبند

فیلبند یک روستا و منطقة گردشگری در استان مازندران واقع شده است. این منطقه در کوهستان‌های البرز و در شمال ایران قرار دارد. فیلبند در یک ارتفاع حدود ۲۴۰۰ متری قرار دارد و به دلیل مناظر طبیعی زیبا، آب‌وهوای معتدل و چشم‌انداز خیره‌ کننده، گردشگران زیادی را به خود جذب می ‌کند. مناظر طبیعی فیلبند شامل کوه‌های بلند البرز، دره‌ها، آبشارها و رودخانه‌های زیبا است. این منطقه برای صعود کوه و کوهنوردی، پیاده‌روی و کمپینگ مناسب است و برخی از مسیرهای پرطرف‌دار مانند مسیر چالوس فیلبند وجود دارد. به‌علاوه، به‌عنوان یکی از مکان‌های فراموش شده ایران، فیلبند در فصل‌های بهار و تابستان میزبانی فستیوال‌ها و رویدادهای مختلفی است. این فستیوال‌ها شامل مسابقات کوهنوردی، جشنواره‌های موسیقی، نمایشگاه‌های هنری و فروشگاه‌های محلی می‌شوند. با شرکت در این رویدادها، شما می‌توانید فرهنگ و هنر محلی را تجربه کنید و با مردمان محلی در ارتباط باشید. اگر علاقه‌مند به پیاده‌روی در طبیعت هستید، فیلبند دارای مسیرهای پیاده‌روی طولانی و متنوعی است که امکاناتی برای تفریح و سرگرمی فراهم می‌کند. می‌توانید در مسیرهای مختلفی قدم بگذارید و از زیبایی‌های طبیعت اطراف لذت ببرید. در نهایت، در معرفی‌نامه مکان‌های فراموش شده ایران، فیلبند به‌عنوان یک منطقه روستایی در شمال ایران، فرصتی برای آشنایی بافرهنگ و سنت‌های محلی را نیز فراهم می‌کند. شما می‌توانید بازارچه‌های محلی را بازدید کرده، هنرهای دستی محلی را تهیه کنید و با مردمان صمیمی و مهمان‌نواز این منطقه آشنا شوید. بنابراین، فیلبند با طبیعت خیره‌کننده‌اش، فعالیت‌های خارج از شهری و فرصت‌های فرهنگی، یک مقصد جذاب برای گردشگران است. اگر شما به دنبال استراحت، تماشای مناظر طبیعی زیبا و تجربه فرهنگ محلی هستید، فیلبند می‌تواند یک مقصد بسیار مناسب برای شما باشد. در فیلبند همچنین می‌توانید از چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای از دریا، شهرستان‌های اطراف و مناظر طبیعی استان مازندران بهره برده و از آرامش و آرامش خود لذت ببرید. همچنین، می‌توانید بازارچه‌های محلی، رستوران‌ها و تجربة غذاهای محلی را تجربه کنید. فیلبند به‌عنوان یک مقصد تفریحی و گردشگری، امکاناتی مانند هتل‌ها، مهمان‌سراها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی نیز دارد. اینجا یک مقصد عالی برای تفریحات خانوادگی، تماشای مناظر طبیعی و استراحت از شهر دونده است. می‌توان گفت که فیلبند یک منطقه زیبا و دیدنی در شمال ایران است که با طبیعت خیره‌کننده‌اش، فرصتی برای فعالیت‌های خارج از شهری و استراحت فراهم می‌کند.

بازدید : 0
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 10:43

بهترین رستوران های تهران

تهران پایتخت کشورمان ایران، شهری پر از خاطرات تلخ و شیرین در دوران ها مختلف، شهری پر از جاذبه های تاریخی و طبیعی که هرساله میزبان تعداد زیادی گردشگر ومسافر از داخل و خارج کشور می باشد، این شهر لاکچری دارای امکانات بی نظیری برای رفاه حال مسافران و گردشگران خود می باشد،

در سفر به تهران چه برای تفریح و چه برای قرارهای کاری نیاز به کمی استراحت دارید که می توانید به اولین چیزی که به آن فکر کنید پیداکردن یک رستوران خوب و با کیفیت برای رفع گرسنگی و خستگی خود باشید. از این رو در این مقاله آس چارتر به معرفی تعدادی از بهترین رستورانهای تهران می پردازد تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با بهترین رستورانهای تهران آشنا شوید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر شیراز تهران در شهر مشهد می باشد.

رستوران گردان برج میلاد

در اول مقاله به سراغ رستوران گردان برج میلاد می رویم که یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های تهران می باشد و تقریبا همه با آن آشنا می باشند، با ورود به این رستوران شما به بزرگ ترین رستوران گردان دنیا در این ارتفاع وارد شده اید، این رستوران در بالای برج میلاد در ارتفاع 276 متری واقع شده است و نمای بسیار زیبا و چشم انداز بی نظیری دارد شما می توانید تهران را از آن بالا مشاهده نمایید.

بازدید : 1
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 11:03

امام زاده صالح تهران

تهران شهر لاکچری ایران که هرساله میزبان تعداد زیادی مسافر از سرتاسر ایران و جهان می باشد، تهران علاوه بر داشتن تمام این زیبایی ها و جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی همچنین اماکن زیارتی زیادی را نیز در خود جای داده است که می توان به امام زاده صالح اشاره کرد، در این مقاله آس چارتر به معرفی این مکان مقدس امام زاده صالح می پردازد تا با قدمت و تاریخچه این زیارتگاه بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما لحظه آخری بندرعباس تهران را از این سامانه به راحتی تهیه نمایید.

تاریخچه امام زاده صالح تهران

امام زاده صالح یکی از اماکن زیارتی در شهر بزرگ تهران در محله شمیرانات تجریش است. قدمت اصلی بقعه و بارگاه امام زاده صالح (ع) در سده پنجم هجری قمری ساخته شده است که در پی حملات مغول به شهر ری و در حدود سال ۶۱۷ هجری قمری این بنا کامل ویران شد و در دوره ایلخانی سال 700 هجری قمری توسط غازا خان احیا و بازسازی شد، در ابتدا صحن امامزاده یکی از قبرستان‌های تهران بود، اما بعد از مدتی تدفین در این محل ممنوع شد و با گذشت زمان آثار قبرهای قدیمی نیز از بین رفت. در ابتدا اطراف امامزاده دیوارکشی بود است اما با اجرای طرح توسعه و گسترش خیابان تجریش، دیوارهای قدیمی خراب شدند و اکنون بخشی از قبرستان به بوستان تبدیل شده است. اکنون هرساله مراسمی در این آستان بعنوان بزرگداشت امام زاده در روز پنجم ذیقعده برگزار می‌ شود.

بازدید : 1
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 9:18

رستوران های ساحلی بندرعباس

از جاذبه های ساحلی بندرعباس و جاذبه های طبیعی و گردشگری و تفریحی بندرعباس بگذریم، به یکی دیگر از جاذبه های لذت بخش در بندرعباس می رسیم که از امکانات رفاهی بندرعباس نیزمی باشد، رستوران های ساحلی و لوکس و غذاهای سنتی و محلی جنوبی مانند قلیه میگو، مهیاوه، بلالیت، هزاری، زیبون، موفلک و ماهی شکم ‌پر که از لذیذت رین غذاهای جنوبی و از لذت بخش ترین قسمت های سفر می باشد، شما می توانید با سفر به بندرعباس و بازدید و تفریح در سواحل بندرعباس به رستوران های ساحلی در این منطقه نیز مراجعه کنید و از غذاهای خوشمزه این رستوران ها لذت ببرید، از رستوران های این سواحل می توان به رستوران دریایی بندر، مجموعه پذیرایی برگه، رستوران ستاره دریایی، رستوران گندم و ... اشاره کرد.

بهترین فصل سفر به بندرعباس

همانطور که می دانید جنوب کشورمان دارای آب و هوای به شدت گرمی می باشد، و بهترین فصل برای سفر به بندرعباس فصل پاییز و زمستان می باشد، اما اگر به شنا در آب‌های گرم علاقه‌ مند هستید می توانید در فصل بهار و تابستان به این شهر سفر نمایید و در آب های گرم دریا شما کنید و یا در شن های ساحل استراحت کنید و قدم بزنید و از آفتاب آرام ساحلی در کنار دریا لذت ببرید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده قیمت بلیط هواپیما چارتری در مشهد می باشد.

بازدید : 6
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 زمان : 10:47

رستوران ملل کاشان

رستوران ملل در نزدیکی تپه های سیلک قرار دارد و می توانید در کنار گشت و گذار یک وعده ناهار یا شام را در این رستوران میل کنید، کیفیت غذایی این رستوران بسیار بالا است و به همین دلیل اکثر گردشگران از غذاهای این رستوران استفاده می کنند.

رستوران یاقوت کاشان

از رستوران های سنتی کاشان میتوان به رستوران یاقوت اشاره نمود که معماری سنتی دارد و شامل انواع غذاهای غذاهای ایرانی و سنتی از جمله کتلت، جوجه کباب، چلو مرغ، دیزی، کشک بادمجان، شفته سماق، کوفته و غذاهای دیگر است.

آدرس: کاشان، خیابان درب اصفهان، کوچه درب یلان، مقابل مسجد درب یلان

رستوران جزیره کاشان

از بهترین رستوران های کاشان که در ان می توان انواع نوشیدنی های گرم و سرد را پیدا کنید کافه رستوران جزیره است که انواع غذاهای ایرانی، فست فود، را دارد. از اس چارتر می توانید بلیط هواپیما چارتراهواز اصفهان را کمتر از سه دقیقه دریافت نمایید.

آدرس: کاشان، خیابان رجايی خیابان آیت الله مدنی (كوچه مخابرات) روبروی آب انبار

بازدید : 1
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 17:37

محله ائل گلی تبریز

ائل گلی یا شاه گلی یکی از محله‌های قدیمی شهر تبریز است، این محله در جنوب شرقی تبریز و جزو مناطق دوم شهر تبریز محسوب می شود، این محله در گذشته یکی از روستاهای شهر تبریز بوده است، که بعدها به یکی از مناطق شهر تبریز تبدیل شده است، و امروزه یکی از گران ترین مناطق تبریز محسوب می شود، خانه های این محله دارای متراژ و قدمت بالایی هستند و از لحاظ جغرافیایی در مکان مناسبی قرار گرفته است، این محله از زیباترین وتاریخی ترین جاذبه ها در این محله می‌توان به مقبره‌ الشعرا و میدان ساعت، پارک ائل گولی، استخر شاهگولی، پارک جنگلی صائب تبریزی، شهربازی لونا پارک، رستوران مظفریه، پارک پرواز پارک پلیس، رستوران بالیق، پارک محله ائل گلی، پارک محله ائل گلی و تالار و رستوران آذرآب اشاره کرد. محله ائل گلی از لحاظ موقعیتی از شمال به بلوار شهریار، بلوار ملکی تبریزی و خیابان باختر، از شرق با بلوار شهدای غواص و خیابان جاده فتح آباد، از جنوب با آزاد راه کسایی و خیابان آزاد راه کسایی شرق و از غرب با بلوار دکتر حسابی، میدان میرداماد، میدان شبنم، خیابان میرزا کوچک خان و میدان شهریار منتهی می شود همچنین محله ائل گلی در مجاورت محله های ولیعصر، دانشگاه تبریز، یاغچیان، کوی دادگستری، فتح آباد، ولیعصر جنوبی، میرداماد، زعفرانیه، پرواز، رجایی شهر، ویلاشهر، کوی نیکان، الهی پرست، کوی باغچه بان، مخابرات، سینا، کوی شبنم، کوی امین قرار دارد. با تهیه بلیط چارتر هواپیما ارزان تهران تبریز از آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

بازدید : 1
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 10:46

مسیر دسترسی به مسجد عتیق شیراز

برای رفتن و بازدید از مسجد عتیق راه های مختلفی وجود دارد، بهترین راه مترو می باشد و ایستگاه نزدیک به مسجد ایستگاه کریم خان می باشد. همچنین می توانید از اتوبوس و تاکسی نیز استفاده کنید. با تهیه بلیط هواپیما ارزان چارتر کیش شیراز از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس مسجد عتیق: شیراز، بلوار سیبویه، خیابان حضرتی

جاذبه های دیدنی در اطراف مسجد عتیق شیراز

شیراز شهر شعر و گلاب دارای جاذبه های دیدنی مختلفی می باشد، که می توان به شاه چراغ، حمام وکیل، بازار وکیل، حافظیه، سعدیه، دروازه قرآن، آب‌ انبار وکیل، موزه پارس، خانه تاریخی منطقی‌ نژاد، مسجد نصیرالملک، آرامگاه خواجوی کرمانی و ... می باشد. در ادامه تعدادی از این جاذبه ها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

بازار وکیل شیراز

یکی از بازارهای سنتی و تاریخی ایران که در شیراز قرار گرفته است، بازار سنتی وکیل است، قدمت بازار وکیل شیراز به دوره حکمرانی کریم خان زند باز می گردد، این بازار شامل بخش های مختلفی از جمله: راسته بزازان، بازار مسگرها، بازار کلاهدوزها، بازار سراج‌ها و شمشیرگرها و... می باشد. در این بازار انواع فرش‌های دستباف و ماشینی ایرانی، پارچه و زیور‌آلات سنتی و ... به فروش می رسد. بازار وکیل در ردیف آثار تاریخی کشور به شماره ۹۲۴ به ثبت ملی شده است.

آدرس بازاروکیل: شیراز، خیابان زند، ضلع شرقی میدان شهرداری

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 34
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 100
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 601
  • بازدید سال : 1417
  • بازدید کلی : 1417
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی